Συλλογή

Πρόγραμμα Solidarity “3D Vision” – 3D Printed Επιτραπέζιο

Πρόγραμμα Solidarity “3D Vision” – 3D Printed Επιτραπέζιο 1067 800 Enabling Website e-Νable Greece

Στο πλαίσιο του European Solidarity Corps/ Solidarity Project “3D Vision” η ομάδα των νέων που καθοδηγεί η E-Nable Greece, σχεδίασε, κατασκεύασε και παρέδωσε το πρώτο επιτραπέζιο παιχνίδι “Γκρινιάρη” στους εκπαιδευτές του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών στην Καλλιθέα. Επιπλέον, ακολουθώντας το κλίμα των ημερών, δωρίσαμε 3D printed χριστουγεννιάτικα στολίδια για όλους τους μαθητές του ΚΕΑΤ.

Από την ομάδα του Solidarity project, την σχεδίαση και κατασκευή του επιτραπέζιου παιχνιδιού και των στολιδιών ανέλαβαν οι: Σταύρος Κολιός, Ξένια Σαρανταένα, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος και Σέβη Σταυριανάκου!

Meet & Code Σεμινάρια 2020

Meet & Code Σεμινάρια 2020 2560 1476 Enabling Website e-Νable Greece

Το πρόγραμμα Meet & Code διοργανώνεται από το Impact Hub Athens σε συνεργασία του με την TechSoup Europe και καλεί μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς αφορά την σχεδίαση και υλοποίηση online εκδηλώσεων/δράσεων για την ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων σε παιδιά & νέους!
Ο στόχος του Meet and Code είναι οι νέοι Ευρωπαίοι πολίτες να αποκτήσουν μέσα από την ενεργή παρακολούθηση τις ψηφιακές δεξιότητες και τα θεμέλια που χρειάζονται για να οικοδομήσουν το μέλλον τους στη σύγχρονη κοινωνία. Υλοποίησαμε 3 webinars για τις ηλικιακές ομάδες του Δημοτικού, Γυμνασίου και νέων μέχρι 24 ετών.

Solidarity Project “3D Vision” Εκπαίδευση

Solidarity Project “3D Vision” Εκπαίδευση 1067 800 Enabling Website e-Νable Greece

Το εγκεκριμένο Solidarity Project «3D Vision» (European Solidarity Corps) περιλάμβανε την εκπαίδευση των 7 νέων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, στην τεχνολογία της 3D εκτύπωσης και των εφαρμογών της, από έμπειρο Coach. Η εκπαίδευση έχει ως τελικό στόχο την σχεδίαση και κατασκευή εκπαιδευτικών βοηθημάτων και παιχνιδιών για μαθητές με οπτική αναπηρία. Η εκπαίδευση περιλάμβανε δυο μέρη: το θεωρητικό το οποίο διεξήχθει μέσω webindars και workshops τα οποία υλοποιήθηκαν δια ζώσης. Μέσω αυτής της διαδικασίας οι νέοι πέραν των hard skills θα αναπτύξουν και soft skills (συνεργασιμότητα, επικονωνία, ενσυναίσθηση) ενώ θα αναπτύξουν αλληλεγγύη για ευάλωτες ομάδες του κοινωνικού μας συνόλου.

Παρουσίαση της e-Nable Greece στο κοινό

Παρουσίαση της e-Nable Greece στο κοινό 1920 1272 Enabling Website e-Νable Greece

Η πρώτη μας επίσημη παρουσίαση έλαβε χώρα στις 07-12-2018 στον Δήμο Αιγάλεω που μας φιλοξένησε στο Πνευματικό κέντρο “Γιάννης Ρίτσος”.  Παρουσιάσαμε  το έργο μας, την ομάδα μας και τους στόχους μας. Ευχαριστούμε πολύ όλους όσοι μας τίμησαν με την παρουσία τους και μας στήριξαν στην προσπάθειά μας. Εις το επανιδείν.

Παράδοση Συσκευής στον Fadi

Παράδοση Συσκευής στον Fadi 1920 3120 Enabling Website e-Νable Greece

O Fadi είναι 22 ετών και θύμα πολέμου και έχασε το δεξί του χέρι από τον αγκώνα και κάτω μετά από βομβαρδισμό. Ο Fadi ήταν ιδιαίτερη περίπτωση μιας και δεν είχε απομείνει σημαντικό μέρος του χεριού κάτω από τον αγκώνα . Έχοντας μιλήσει με την κοινότητα ξέραμε από την αρχή ότι δεν υπάρχει συσκευή που να του ταιριάζει απόλυτα λόγω του ελάχιστου – σχεδόν καθόλου- χεριού που υπήρχε από τον αγκώνα και κάτω. Προς το παρόν, το χέρι που του παραδόθηκε εξυπηρετεί αισθητικά και σε περιορισμένο εύρος κινήσεων, ενώ αναμένουμε βελτιώσεις από ορθοπεδικό. Επόμενος στόχος η δημιουργία αντίστοιχου χεριού με ηλεκτρονική υποβοήθηση και αισθητήρες μυών. Δημιουργός της συσκευής ήταν η κα. Γιούλη Τσώνη. Το χέρι είναι ένα Kwawu Socket Hand στο χρώμα του δέρματος. Η παράδοση έγινα στο camp του Σκαραμαγκά στις 07/12/2018.

Παράδοση συσκευής στον Mahdi

Παράδοση συσκευής στον Mahdi 1920 2744 Enabling Website e-Νable Greece

Ο Mahdi είναι 14 ετών , πρόσφυγας από την Συρία και γεννήθηκε χωρίς τα τέσσερα δάχτυλα του αριστερού του χεριού. Διατηρούσε τον αντίχειρα και μέρος του δείκτη. Δημιουργός της συσκευής ήταν ο κος Μιτζιφίρης Αθανάσιος. Η συσκευή ήταν ένα thumbless Phoenix Hand σε χρωματισμούς της επιλογής του παραλήπτη. Η παράδοση έλαβε χώρα στο camp του Ελαιώνα το Σάββατο 01/12/2018.

Μετάβαση στο περιεχόμενο