e-Νable Greece

Έργο GUIDE  

Έργο GUIDE   250 250 Enabling Website e-Νable Greece

Ο σκοπός του έργου είναι να υποστηρίξει ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, διαταραχή έλλειψης προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), δυσπραξία και δυσαριθμησία) να ξεπεράσουν τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν στην επαγγελματική τους ζωή και να προωθήσουν μια πιο εύκολη και βιώσιμη διαδικασία μάθησης. Επιπλέον, είναι σημαντικό να εκπαιδευτούν οι εκπαιδευτές ενηλίκων σχετικά με τη μεθοδολογία Mircolearning προκειμένου να εφαρμόσουν προσβάσιμες εκπαιδευτικές τεχνικές που προσαρμόζονται για ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες.

Επιπλέον, να ενθαρρύνονται οι εκπαιδευτές ενηλίκωνκαι οι μαθητές να συμμετέχουν σε διακρατικές δραστηριότητες μάθησης, όπου θα διαδραματίζουν ενεργό ρόλο και θα συνεργάζονται για την ανάπτυξη αποτελεσματικών εκπαιδευτικών υλικών και τεχνικών.

Ομάδα στόχος:

  • Εκπαιδευτές ενηλίκων σε σχολεία/ιδρύματα/κέντρα εκπαίδευσης, είτε πρόκειται για τυπική είτε για μη τυπική εκπαίδευση
  • Ενήλικοι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, διαταραχή έλλειψης προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), δυσπραξία και δυσαριθμησία)
  • Εκπαιδευτές σε άλλους τομείς (νεολαία, επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (VET), ανώτερη εκπαίδευση) και άτομα με μαθησιακές δυσκολίες από άλλες ηλικιακές ομάδες, όπως παιδιά, έφηβοι και νέοι

Αριθμός έργου: 2023-1-IT02-KA220-ADU-000160459

Εταίροι:

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του έργου GUIDE.

Έργο VISION

Έργο VISION 250 250 Enabling Website e-Νable Greece

Το έργο VISION επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός συνολικού εκπαιδευτικού πλαισίου με στόχο την προώθηση της ενσωμάτωσης και της βιωσιμότητας. Το έργο στοχεύει στην ανάπτυξη ενός Σχολικού Προγράμματος με Πλαίσιο Ικανοτήτων για εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε σχολεία ενσωμάτωσης ή ειδικής εκπαίδευσης, ειδικά για μαθητές με θέματα όρασης. Στόχος είναι η σχεδίαση εκπαιδευτικού υλικού που είναι ταυτόχρονα προσβάσιμο και προσαρμόσιμο.

Επιπλέον, το έργο στοχεύει στην ανάπτυξη ενός προγράμματος εκπαίδευσης που ενισχύει τις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών και προωθεί τις πράσινες δεξιότητες μεταξύ των μαθητών με θέματα όρασης μέσω ενός κόμικ που ευθυγραμμίζεται με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (ΣΒΑ). Οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν την ανάπτυξη ενός πλαισίου ικανοτήτων, ενός οδηγού για ψηφιακά εργαλεία, εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την Ατζέντα 2030, και μια μεθοδολογία για τη δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου φιλικού προς τους μαθητές με θέματα όρασης, μαζί με μια πλατφόρμα εκπαίδευσης μέσω διαδικτύου, εργαστήρια και εκστρατείες ευαισθητοποίησης.

Ομάδα στόχος:

  • Δάσκαλοι που εργάζονται σε τάξεις ένταξης ή ειδικές τάξεις με μαθητές με θέματα όρασης
  • Μαθητές με θέματα όρασης
  • Επαγγελματίες της εκπαίδευσης
  • Εκπαιδευτικοί σχολείων που επιθυμούν να αναπτύξουν τις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητές τους

Αριθμός έργου: 2023-1-BE02-KA220-SCH-000158887

Εταίροι:

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα  www.thevisionproject.eu !!!

Accessible Schools

Accessible Schools 250 111 Enabling Website e-Νable Greece

Ο κύριος στόχος των Προσβάσιμων Σχολείων (COOL) είναι να προωθήσουν συμπεριληπτικές και προσβάσιμες εκπαιδευτικές πρακτικές που προετοιμάζουν όλες/-ους τις/τους μαθήτριες/-τές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με αναπηρίες ή/και με μεταναστευτικό υπόβαθρο, για επιτυχία στο σχολείο και στη ζωή. 

Το έργο παρέχει προσαρμοσμένεςν υπηρεσίες γλωσσικής υποστήριξης, στην προώθηση της ανάπτυξης βασικών ικανοτήτων και στην ενθάρρυνση της ενεργού συμμετοχής και εμπλοκής των πολιτών μεταξύ των μαθητριών/-τών και των εκπαιδευτικών.

Απευθύνεται σε:

  • Εκπαιδευτικούς και λοιπό προσωπικό σχολείων
  •  Διευθυντές σχολείων και υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής
  • Μαθητές με αναπηρία
  • Φοιτητές με μεταναστευτικό υπόβαθρο
  • Γονείς και κηδεμόνες μαθητριών/-τών με αναπηρία και/ή οικογένειες μεταναστριών/-ών
  • Κοινοτικές οργανώσεις και υποστηρικτές

Ο αριθμός έργου είναι: 2023-1-NO01-KA220-SCH-000159514

Οι συνεργάτες του έργου:

Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα στην ιστοσελίδα μας: www.accessibleschools.eu/

Παρουσίαση Εφαρμογής Μεθοδολογίας, Προσβάσιμες Παιδικές Χαρές

Παρουσίαση Εφαρμογής Μεθοδολογίας, Προσβάσιμες Παιδικές Χαρές 200 288 Enabling Website e-Νable Greece

Με χαρά σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα της εφαρμογής της μεθοδολογίας που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Solidarity Project “Προσβάσιμες παιδικές χαρές”.

Στόχος μας είναι η δημιουργία προσβάσιμων παιδικών χαρών, κυρίως για παιδιά με οπτική διαταραχή. Η ψηφιακή καταγραφή των παιδικών χαρών μας επέτρεψε να εντοπίσουμε και να βελτιώσουμε σημεία που χρειάζονται προσαρμογές για να γίνουν οι χώροι αυτοί πιο φιλόξενοι και πιο ασφαλείς για όλα τα παιδιά.

Η συνεργασία μας με την ΑΜΥΜΩΝΗ και η χρήση καινοτόμων τεχνολογιών συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτή την προσπάθεια.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]

Good Practice Award για το Ready Teddy Go!

Good Practice Award για το Ready Teddy Go! 200 150 Enabling Website e-Νable Greece

Είμαστε ενθουσιασμένοι καθώς το πρόγραμμα Ready Teddy Go στο οποίο συμμετείχαμε, βραβεύτηκε ως παράδειγμα καλής πρακτικής!!!

Στο «Ready Teddy Go!» δημιουργήθηκε η καινοτόμος εφαρμογή Teddy Avatar, ένα εργαλείο που θα χρησιμοποιήσουν οι μαθήτριες/-τές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες όπως ο αυτισμός, για να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να διευκολύνουν την καθημερινότητά τους.

Συγκεκριμένα έχουν τη δυνατότητα να εξοικιωθούν στο να μάθουν να στώνουν το κρεβάτι τους, να κάνουν μαθηματικούς υπολογισμούς, να αναγνωρίζουν τις τέσσερις εποχές και γενικά να είναι ικανές/-οί στη καθημερινή ζωή τους.

🧸 Ανακαλύψτε το Teddy Avatar εδώ: http://teddy. roboterapia. eu/

👉 Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο του έργου: https://teddygo. eu/

Move and Act – Ευρωπαϊκή Καλλιτεχνική κοινότητα

Move and Act – Ευρωπαϊκή Καλλιτεχνική κοινότητα 250 250 Enabling Website e-Νable Greece

Η τέχνη σας είναι η φωνή σας!

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Move and Act δημιουργήσαμε μία κοινότητα καλλιτεχνών στο Instagram, όπου ενδιαφερόμενοι από διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες δημοσιεύουν τα έργα τους και ανταλλάσουν απόψεις.

Σηκώστε τα έργα σας στην κοινότητά μας στο Instagram (@moveandact_project), ανεβάστε το επίπεδο δημοτικότητάς σας και σύντομα θα ακολουθήσει διαγωνισμός σε ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ!!!

Ακολουθήστε τα βήματα για να μοιραστείτε το έργο τέχνης σας και να κάνετε το προφίλ σας να λάμψει!

Βήμα 1: Ανεβάστε ή επιλέξτε ένα ήδη δημοσιευμένο έργο τέχνης σας.

Βήμα 2: Γράψτε μια συναρπαστική περιγραφή και ιστορία.

Βήμα 3: Συμπεριλάβετε το όνομα και την ηλικία σας, καθώς και την ημερομηνία δημιουργίας του έργου τέχνης σας.

Βήμα 4: Προσθέστε σχετικά hashtag όπως #MoveAndAct, #YouthArt και #Erasmusplus.

Βήμα 5: Δημοσιεύστε το κάντε αναφορά στην κοινότητά μας προσθέτοντας στο κείμενο @MoveAndActProject για να βεβαιωθείτε ότι η ανάρτηση εμφανίζεται στη σελίδα μας ή στείλτε αυτές τις πληροφορίες στον ακόλουθο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]

Ακολουθήστε μας στα social media: Facebook, Instagram

Move & Act elevator pitch!

Move & Act elevator pitch! 250 250 Enabling Website e-Νable Greece

Την Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου, έχουμε προγραμματίσει ένα συναρπαστικό διαδικτυακό σεμινάριο, σχετικά με την γνωστή τεχνική του elevator pitch.

Σκοπός μας είναι να εξερευνήσουμε, πώς ένας νέος μπορεί να παρουσιάσει αποτελεσματικά το επαγγελματικό του υπόβαθρο και τα έργα τέχνης του σε μόλις ένα λεπτό! ⏳

Σήμερα, θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε τον κεντρικό ομιλητή του διαδικτυακού σεμιναρίου:

🔸 Η Elena Chapa de la Peña είναι πτυχιούχος Ψυχολόγος με μεταπτυχιακό στην Κοινωνική Παρέμβαση και εργάζεται ως υπεύθυνη  σε εκπαιδευτικά έργα και έργα ένταξης που σχετίζονται με τη χρήση νέων τεχνολογιών στις τέχνες και τον #πολιτισμό  μιας και είναι παθιασμένη με την τεχνολογία.

Το 2017, η Elena άλλαξε την καριέρα της από το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα της εκπαίδευσης. Από τότε, χρησιμοποιεί τις γνώσεις που απέκτησε και στους δύο τομείς για να υποστηρίξει ανθρώπους που βρίσκονται σε αναζήτηση εργασίας, βοηθώντας τους  να βελτιώσουν τις #δεξιότητές τους.

🎯 Μην χάσετε αυτήν την ευκαιρία να επεκτείνετε τους #ορίζοντές σας και να αποκτήσετε νέες δεξιότητες.

Στο webinar αυτό , θα:

-Kατανοήσετε τι είναι το elevator pitch και γιατί είναι σημαντικό

-Παρακολουθήσετε παραδείγματα επιτυχημένων elevator pitch  προσεγγίσεων από #καλλιτέχνες   

-Κατανοήσετε με ποιους τρόπους θα πρέπει να χρησιμοποιείτε αυτή την τεχνική

-Αποκτήσετε τις γνώσεις για να χρησιμοποιήσετε την τεχνική όποτε χρειαστεί

💡 Ελάτε να εξερευνήσουμε μαζί, σε αυτό το συναρπαστικό διαδικτυακό σεμινάριο webinar τις ατελείωτες δυνατότητες της τεχνικής Elevator Pitch!

Δεν έχετε κάνει  ακόμα εγγραφή;

👉 Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής εδώ

Τα λέμε σε 10 μέρες!

Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ENTER – Erasmus+ ολοκληρώθηκε!

Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ENTER – Erasmus+ ολοκληρώθηκε! 100 135 Enabling Website e-Νable Greece

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την υλοποίηση εκδηλώσεων διάχυσης σε όλες τις χώρες εταίρους του σχεδίου.

Διαβάστε πληροφορίες για τις εκδηλώσεις διάχυσης στο 4ο Ενημερωτικό Δελτίο!

Βραβείο Καινοτομίας από το EASPD για το 2023!

Βραβείο Καινοτομίας από το EASPD για το 2023! 740 500 Enabling Website e-Νable Greece

Το Νοέμβριο, ο Thanasis Mitzifiris από την E-Nable Greece παρουσίασε την καινοτόμα πρακτική: μετατροπή παραμυθιών σε απτικές εικόνες με την χρήση της τρισδιάστατης εκτύπωσης για μαθητές με προβλήματα όρασης.

Στην e-Nable Greece δεν δημιουργούμε απλά προσιτές εικόνες για άτομα με προβλήματα όρασης, αλλά προσεγγίζουμε τις οικογένειές τους και τους δασκάλους τους και τους εκπαιδεύουμε γύρω από τη χρήση της τεχνολογίας και τους τρόπους που μπορεί να φανεί χρήσιμη στη καθημερινότητά τους.

Ήταν μεγάλη τιμή για την ομάδα μας να λάβει αυτό το βραβείο κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Συνεδρίου στο Ελσίνκι, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας για περισσότερη προσβασιμότητα και συμπερίληψη.

Ευχαριστούμε πολύ το Κοινωφελές Ίδρυμα Λάτση, που στήριξε δυο φορές (Σημεία Στήριξης 2020 και ξεχωριστή χρηματοδότηση το 2022) την εν λόγω δράση καθώς και τους εκπαιδευτές και τους ωφελούμενους της ΑΜΥΜΩΝΗ για την πολύτιμη ανατροφοδότηση που μας παρείχαν όλο αυτό το διάστημα για τα παραγόμενα αποτελέσματά μας.

Θα συνεχίσουμε να προσεγγίζουμε πρωτοποριακά την εκπαίδευση και την προσβασιμότητα και να αγκαλιάζουμε την διαφορετικότητα με όλες μας τις δυνάμεις.

European Solidarity Project: Βιώσιμες και προσβάσιμες παιδικές χαρές

European Solidarity Project: Βιώσιμες και προσβάσιμες παιδικές χαρές 259 194 Enabling Website e-Νable Greece

Η e-Nable Greece σχεδίασε ένα έργο που στοχεύει στην υποστήριξη ατόμων, ιδιαίτερα παιδιών με προβλήματα όρασης, σε θέματα που αφορούν την καθημερινότητά τους και την ένταξή τους στην κοινωνία, καθώς και στην ανάπτυξη δεσμών με τους συνομηλίκους τους στη γειτονιά όπου μεγαλώνουν και παίζουν. Είναι εγκεκριμένο από το Ελληνικό Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης-ESC. 

Στόχοι του προγράμματος 

Συνοπτικά, το προτεινόμενο σχέδιο θέτει τους ακόλουθους στόχους:   

• την επαγγελματική και κοινωνική ενδυνάμωση των νέων, με την απόκτηση νέων τεχνικών, συναισθηματικών και συμπεριφορικών δεξιοτήτων   

• τη διαμόρφωση κουλτούρας κοινωνικής προσφοράς και ενεργού συμμετοχήςγια την ομάδα των νέων 

• Ο σχεδιασμός και η κατασκευή τουλάχιστον 5 απτικών χαρτών και 5 βοηθημάτων για άτομα με προβλήματα όρασης που θα τοποθετηθούν σε τουλάχιστον 5 παιδικές χαρές   

• την ένταξη των παραπάνω βοηθημάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία της ΜΚΟ Πρωτοπορία 

Στο πρόγραμμα αυτό, η κύρια ομάδα-στόχος είναι τα άτομα με ολική ή μερική τύφλωση, ιδιαίτερα τα παιδιά του δημοτικού σχολείου που φοιτούν σε ειδικά σχολεία και φυσικά επισκέπτονται παιδικές χαρές με τους συνοδούς τους. Η συνεργασία της e-Nable Greece με την Protoporia θα οδηγήσει στη δημιουργία ενός πιλοτικού προγράμματος για την τροποποίηση και ανάδειξη των παιδικών χαρών της χώρας, ώστε να είναι προσβάσιμες σε άτομα με οπτική αναπηρία. Στόχος δεν είναι η κατασκευή ειδικών παιδικών χαρών, αλλά η δυνατότητα των υφιστάμενων να δέχονται παιδιά με προβλήματα όρασης. Θέλουμε τα παιδιά να μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα στα παιχνίδια και παρέα με τους συνομηλίκους τους. Με αυτόν τον τρόπο, όλα τα παιδιά θα εντρυφήσουν στο αντικείμενο, θα εξοικειωθούν με τη συνύπαρξη με παιδιά με προβλήματα όρασης και θα λειτουργήσουν με τέτοιο τρόπο ώστε όλοι να μπορούν να ακολουθήσουν το ρυθμό του παιχνιδιού.  

Οι νέοι που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα, θα δράσουν ως κοινωνοί της ιδέας του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς στα μέρη που διαμένουν. Θα έρθουν σε επικοινωνία με το τοπικό πληθυσμό με μεγαλύτερη αμεσότητα διεισδυτικότητα αφού πρόκειται για μέλη της τοπικής κοινωνίας. Θα επικοινωνήσουν με τις υπηρεσίες των τοπικών δήμων, με τοπικές εφημερίδες, ραδιοφωνικούς και δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Θα αναζητήσουν άλλους νέους για να τους διαδώσουν το πνεύμα και τα αποτελέσματα του προγράμματος με σκοπό τη συνεχή διάδοση των αποτελεσμάτων. Τίθεται στόχος να γίνουν παρουσιάσεις σε 2 δήμους. Επίσης θα πρέπει τουλάχιστον μία φορά κάθε 15 ημέρες ή μία φορά το μήνα να γίνεται μία δημοσίευση σε τοπική εφημερίδα ή περιοδικό. Επίσης, σε συνεννόηση με τα τοπικά γραφεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να γίνουν 2 εκδηλώσεις-παρουσιάσεις σχολεία των περιοχών των συμμετεχόντων. Σε αυτά θα παρουσιαστούν οι σκοποί και οι δράσεις του European Solidarity Corps, το συγκεκριμένο πρόγραμμα με τις διαδικασίες και τα αποτελέσματά του, τον αντίκτυπο που είχε το πρόγραμμα στους νέους συμμετέχοντες αλλά και στους παραλήπτες.